ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

 

 


نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت18:57---28 بهمن 1393
خخخخخخ باو منم همینطورم..وووی بیا باهم فرار کنیم..بیا پیش خودممم

atefeh
ساعت11:34---8 دی 1393
خدایـــــــــا....❢❢❢
بــــــــازم شڪــرِت...❢❢
نه ڪســـــی
دلِــــش برام تنــگ میشه..❢
، نه ڪســـی عاشِقَمــه...❢
نه ڪســي ازنبودنَــم غصّـــه میخـــوره..❢
خــیـــــالَـــم راحتـــــه•••❢❢
به ڪســـي..
☜بعدِمرگَــم.☞

☜پــــــاسخگونیستَم...❢❢☞


atefeh
ساعت16:26---6 دی 1393
دیگر نمی نویسم . . .


دیگر از احساسم به تو نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم دوستت دارم . . .


دیگر نمی نویسم بعد از تو چه به روزم آمد . . .


دیگر نمی نویسم دل کندن از تو مانند جان دادن بود . . .


دیگر از روز های عاشقانه یمان نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم که به شانه هایت نیاز دارم . . .


نمی نویسم محتاج عطر مردانه ات هستم . . .


دیگر از بی وفای قصه یمان نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم با آوردن اسمت دلم جان می گیرد . . .


دیگر از خواب های بی تو نمی نویسم . . .


دیگر نمی نویسم به خاطر ” او ” چه با ” من ” کردی . . .


دیگر نمی نویسم چه بی رحمانه رهایم کردی . . .


چه بی رحمانه به گریه هایم خندیدی . . .


چه بی رحمانه صدای خنذه های عاشقانه تان تا خواب هایم آمد . . .


و چه بی رحمانه از سرت افتادم . . .


دیگر نمی نویسم دلم برای شانه به شانه راه رفتن با تو پر می زند . . .


دیگر نمی نویسم عشق تو تاوان سنگینی برای دلم بود . . .


نمی نویسم دیگر صدای خنده های صادقانه یمان در خانه نمی پیچد . . .


دیگر نمی نویسم برای با تو بودن چگونه جنگیدم . . .


و نمی نویسم چگونه سپاه منطق تو در برابر سپاه احساس من پیروز شد . . .


من . . .


دیگر . . .


هیچ . . .


نمی نویسم . . .



فتوتکست


atefeh
ساعت12:39---5 دی 1393
بـــه ســـلــــامـــتـــی"یـــاس"کــ ـه گـــفـــت......
نــه اهـــل جــبـــران نـــه
انــتــقــامـــم
خـــودم بایـــددقـــت میــکـــردم توانتخابم........
پاسخ:اووف چ قشنگ


atefeh
ساعت17:29---4 دی 1393




پــُــــر اَز اَشـــڪـــَـــــــم،اَمـّــــا

ســــَـــرخـــوشــــــآنــﮧ می خنـــــدَҐ

چـِـقــَـــدر سـَـخــتـــــــﮧ، اِحســـــآسِ פֿـَــفِگـــــــی ڪــــَـــردَטּ

پُشتــــِـــ ایــن نِقـــآبـــِــــ لَعـنَـتـــی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:طنز-باحال, 19:45 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ