گاندی


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است.
 
تويى که تو از من مي‌سازى آرزوهايت و يا کمبودهايت هستند.
 
لياقت انسان‌ها کيفيت زندگى را تعيين مي‌کند، نه آرزوهايشان.
 
و من متعهد نيستم که چيزى باشم که تو مي‌خواهى.
 
و تو هم مي‌توانى انتخاب کنى که من را مي‌خواهى يا نه.
 
ولى نمي‌توانى انتخاب کنى که از من چه مي‌خواهى.
 
مي‌توانى دوستم داشته باشى، همين گونه که هستم و من هم.
 
مي‌توانى از من متنفر باشى بى‌هيچ دليلى و من هم.
 
چرا که ما هر دو انسانيم.
 
اين جهان مملو از انسان‌هاست، پس اين جهان مي‌تواند هر لحظه مالک احساسى جديد باشد.
 
تو نمي‌توانى برايم به قضاوت بنشينى و حکمي‌صادر کني و من هم.
 
قضاوت و صدور حکم بر عهده نيروى ماورايى خداوندگار است.
 
دوستانم مرا همين گونه پيدا مي‌کنند و مي‌ستايند.
 
حسودان از من متنفرند، ولى باز مي‌ستايند.
 
دشمنانم کمر به نابوديم بسته‌اند و همچنان مي‌ستايندم.
 
چرا که من اگر قابل ستايش نباشم نه دوستى خواهم داشت، نه حسودى و نه دشمنى و نه حتي رقيبى.
 
من قابل ستايشم و تو هم.
 
يادت باشد اگر چشمت به اين دست نوشته افتاد.
 
به خاطر بياورى که آن‌هايى که هر روز مي‌بينى و مراوده مي‌کنى ،
 
همه انسان هستند و داراى خصوصيات يک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جايزالخطا.
 
نامت را انسانى باهوش بگذار ، اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى ، و
 

يادت باشد که اين‌ها رموز بهتر زيستن هستند


نظرات شما عزیزان:

سوزان
ساعت17:46---23 شهريور 1393
damesh garm/tabadol mikoni?age mofeqi khabaram kon ajoooo
پاسخ:اوکی عجیجم


نازنین
ساعت11:20---11 شهريور 1393
گاهی انقدر دلتنگ کسی میشوی....
که اگر خودش بفهمد،ازنبودنش خجالت میکشد...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت20:45---10 شهريور 1393
لاااااااایک ناناز ... این از اون نوشته هاست که باید پشت ماشین زد
پاسخ:شما بزن عزیزم


مسعود
ساعت14:51---10 شهريور 1393
دمش گرم


atefeh
ساعت17:56---1 شهريور 1393
خدایا ڪسے غیر از تــو


با مَــــטּ نیستــــ...


خــــــــــــــــــدایا!

مَــــטּ دلـــــم قرصِ


ڪسے غیر از تــو با مَــــטּ نیستــــ...



خیالت از زمیـــــטּ راحت،


که حتے روز، روشـــטּ نیستــــ!



ڪســـے اینجـــا نمے بینــــه ڪه


دنیــــا زیــر چشــماتِـــ !


یـــه عمــره یادمـــوטּ


رفتـــه زمیـــטּ دار مـڪافـاتِـــ



فراموشم شده گاهے ،


که این پاییــــטּ چه ها کردمــ!


که روزے باید از اینجا


بازم پیش تـو برگــــردمـــ!


خــدایا وقتـــــــــ برگـشتـــــــטּ


یه ڪــم با مَــــטּ مدارا ڪـــטּ


شنیدم گرمِ آغوشتــــ


اگه مے شه منمـــ


جا ڪــــטּ...


کاش هرگز نمی دیدمت تا


امروز غم ندیدنت رابخورم ...



کاش لبخندهایت آنقدر


زیبا نبودند که امروز آرزوی



دیدن یک لحظه فقط یک لحظه



از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...


کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...


تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند


و اشک بریزند ...



کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم


تا امروز با


خود نگویم : " آخه او که میدونست


چقدر دوستش دارم
پاسخ:biig like


مسعود
ساعت15:40---1 شهريور 1393
لایک
پاسخ:فدات دادا


نازنین
ساعت18:43---30 مرداد 1393
دلم را کسی شکست که هرگز دلم به شکستن دلش راضی نمیشد...

نازنین
ساعت20:24---28 مرداد 1393
چه حسرتیست عبور از کنار عابرانی که عطر تو را میزنند ولی هیچکدام تو نیستی....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, 17:26 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ